کد خبر: 393970
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برنز کیانی قطعی شد / مبارزه سخت با قهرمان المپیک در نیمه نهایی

به گزارش قم پرس در ادامه مبارزات روز پایانی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان که به میزبانی شهر باکو آذربایجان جریان دارد، ناهید کیانی نماینده ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم گروه بانوان با برتری مقابل رقبا و صعود به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کند.

ناهید کیانی در دیدار نخست خود «این سوان» از کره جنوبی را با اقتدار در دو راند متوالی شکست داد و سپس «لوکا پاتافالوی» از مجارستان را در رقابتی جذاب ۲ بر یک از پیش رو برداشت. کیانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «نیکا کاراباتیچ» از کرواسی با مدال نقره نوجوانان جهان و طلاب اروپا را در مبارزه‌ای تماشایی در ۲ راند شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا مدال برنز خود را قطعی کند.

کیانی باید در مرحله نیمه نهایی باید مقابل «تاتیانا مینینا» قهرمان جهان و المپیک از روسیه که با پرچم فدراسیون جهانی حضور دارد، پیکار کند.

علیرضا نادعلیان دیگر ملی پوش کشورمان در وزن ۸۷+ کیلوگرم در دیدار نخست رو در رو «کادن چانینگهام» از بریتانیا قرار گرفت و در یک دیدار نفس گیر و نزدیک نتیجه را ۲ بر صفر به حریف خود واگذار کرد و خداحافظی زود هنگامی با مسابقات داشت.

گفتنی است تا کنون تیم ملی ایران توسط «متین رضایی و آرین سلیمی» صاحب ۲ نشان برنز شده است.

شایان ذکر است هدایت تیم ملی در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی است؛ بیژن مقانلو سرمربیگری تیم آقایان را عهده دار بوده و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.