کد خبر: 394073
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
قشقایی:

تبانی تیم‌های عربی مانع از صعود سپاهان به نیمه نهایی شد

به گزارش قم پرس بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در بخش مردان از ۱۱ خرداد با حضور ۱۱ تیم در شهر اصفهان پیگیری می‌شود. ایران با دو نماینده شهید شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این رویداد شرکت کرد اما هیچکدام از نمایندگان کشورمان موفق به راهیابی به جمع چهار تیم برتر نشدند.

محمد قشقایی مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان میزبان این رقابت‌ها گفت: متأسفانه تبانی بین دو تیم الکاظمه کویت و الریان قطر در مسابقات روز گذشته باعث شد تا با وجود اینکه ما چند برد در مرحله گروهی داشتیم با احتساب گل‌های زده و خورده از راهیابی به جمع چهار تیم برتر باز بمانیم.

وی افزود: میزبانی ما برای رقابت‌ها فرصت خوبی بود تا بتوانیم به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم اما این اتفاق با تبانی بین تیم‌های عربی گروهمان رخ نداد. متأسفانه کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم. باشگاه به کنفدراسیون آسیا نامه زده اما دیگر فایده‌ای ندارد.

مربی تیم هندبال سپاهان خاطرنشان کرد: همه در سالن شاهد این ماجرا بودند و نسبت به این مساله اعتراض کردند، نمایندگان کنفدراسیون هندبال آسیا در سالن حضور داشتند و دیدند چه اتفاقی افتاد. متأسفانه سال هاست هندبال آسیا درگیر چنین اتفاقاتی است و هیچ کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در خصوص عملکرد شاگردان خود گفت: ما از عملکرد بازیکنان رضایت داشتیم. همه تلاش کردند و بهترین خود بودند. تغییر سیستم‌ها در بازی‌ها نیز نتوانست کمکی به ما در صعود به مرحله بعدی کند. البته ما ۳ بازیکن خارجی به خدمت گرفتیم که متأسفانه به دلیل دیر رسیدن به مسابقات و ناهماهنگی‌هایی که در بازی‌های اول بود خیلی خوب از آنها استفاده نکردیم.

قشقایی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این بازیکنان خارجی شاگردان وسلین سرمربی تیم ملی هندبال ایران هستند؟ گفت: خیر این نفرات شاگردان وسلین نبودند اما از آنها شناخت داشت، ما از عملکرد آنها راضی بودیم اما دیر به اصفهان رسیده و فرصت هماهنگی برای آنها کم بود.

وی در مورد قرارداد وسلین خاطرنشان کرد: وسلین تا پایان فصل بعدی همراه سپاهان خواهد بود. قرارداد وی با باشگاه فولاد ۱۴ ماه بوده و به این ترتیب تا پایان فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر، تیم سپاهان را همراهی خواهد کرد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.