کد خبر: 394085
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

باقیماندن 34 پلاک تملک نشده در بازار تره‌بار میدان شهید مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تملک 78 واحد صنفی و باقیماندن 34 واحد در بازار تره‌بار میدان شهید مطهری خبر داد.

باقیماندن 34 پلاک تملک نشده در بازار تره‌بار میدان شهید مطهری قم

به گزارش قم پرس ; میدان شهید مطهری قم، یکی از اصلی‌ترین مکان‌های هویت‌بخش جمعی در قم بوده اما حجم بالای تردد سبب ایجاد گره‌های ترافیکی شده است، اتفاقی که بهسازی و نوسازی این میدان را به یکی از اولویت‌های اول شهر تبدیل کرده است.

یکی از مشکلات پروژه بهسازی میدان شهید مطهری، تملک پلاک‌های موجود در میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری و پرداخت منافع متصرفین این مجموعه بزرگ بود که سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از سال ۱۳۹۸ تاکنون مأمور آزادسازی این زمین‌ها شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در این زمینه گفت: از سال ۱۳۹۸ تا پایان سال ۱۴۰۱ مجموعاً ۷۸ واحد صنفی مستقر در میدان که نزدیک به یک هزار و ۳۴۶ مترمربع می‌شود، تملک شده و بالغ‌بر ۳۳۴ میلیارد ریال برای مدیریت شهری قم هزینه داشته است.

علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی میدان شهید مطهری و بازار میوه و تره‌بار در این میدان اظهار داشت: تلاش است ۳۴ پلاک باقی‌مانده که مشتمل بر ۷۰۱ مترمربع است نیز تملک شود، اما قیمت‌گذاری خارج از عرف بعضی از بهره‌برداران و کاسبان باقیمانده و افزایش تورم سبب شده، اجرای بهسازی و نوسازی این سایت ۲۷ هزار مترمربعی به تعویق افتاده و با مشکلات و مسائل پیچیده‌تر مواجه شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید