کد خبر: 394154
۰
۰
نسخه چاپی
به میزبانی کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد؛

کارگاه آموزشی «ایده های کسب و کار ثروت ساز» ویژه سربازان و کارکنان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم

به میزبانی کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، کارگاه آموزشی «ایده های کسب و کار ثروت ساز» ویژه سربازان و کارکنان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم برگزار شد.

به گزارش قم پرس ; کارگاه آموزشی «ایده های کسب و کار ثروت ساز» ویژه سربازان و کارکنان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم با تدریس محمد حدادی، مشاور کسب و کار و کارشناس مدیریت فناوری اطلاعات در کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

محمد حدادی، مشاور کسب و کار در ابتدا به تعریف کارآفرینی و ویژگی های کارآفرینان و همچنین تفاوت شغل و کسب و کار پرداخت.

حدادی با اشاره به اهمیت تغییر چارچوب های فکری برای راه اندازی کسب و کار گفت: اگر مدام به دنبال کارهایی باشید که تا به حال انجام داده اید، هیچوقت نمی‌توانید یک کسب و کار نوپا و جدید برای خودتان راه بیندازید.

وی در ادامه تاکید کرد: برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در ابتدا نیاز به یک ایده خوب دارید. البته بین داشتن یک ایده خوب و راه‌اندازی موفق یک کسب و کار تفاوت زیادی وجود دارد؛ طی کردن مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید، نیازمند یادگیری و کسب ویژگی هایی است که یک کارآفرین لازم است به آنها مجهز باشد.

گفتنی است، در پایان این کارگاه، تعدادی از فرصت های راه اندازی کسب و کار نظیر تعمیرات آنلاین، آزادکاری، مدیریت شبکه های اجتماعی، دستیار مجازی و ... مطرح و پیرامون چالش ها و فرصت های راه اندازی هر یک از آنها بحث و گفتگو شد.

کارگاه آموزشی «ایده های کسب و کار ثروت ساز» ویژه سربازان و کارکنان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید