کد خبر: 394204
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دومین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس دومین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن مهرماه ماه و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرکز فابا و دانشگاه‌های معتبر کشور به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران (IGCONF) معتبرترین کنفرانس در حوزه مطالعات بین رشته‌ای مدیریت، بازاریابی، آموزش و صنعت بازی‌ها و نرم افزارهای بازی وار شده است.

این کنفرانس در نظر دارد نتایج تحقیقات در زمینه‌های نظری، تجربی و کاربردی علوم مدیریتی و مهندسی بازی‌ها و مطالعات بین رشته‌ای در این دو عرصه بسیار مهم را منتشر کند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز به عنوان یکی از حامیان این رویداد علاوه بر حضور در بخش داوری و ارزیابی آثار، امکان معرفی شرکت‌های برگزیده به توسعه دهندگان و سازمان‌های پشتیبان را فراهم می‌کند.

اهدا جوایز مالی ارزنده، اخذ امکان امریه برای برندگان، امکان داوری سریع و صدور گواهی زودهنگام، امکان صدور گواهی نامه معتبر، نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه تخصصی علمی و نمایه و صدور گواهی مشترک با سازمان‌ها و دانشگاه‌های معتبر از دیگر ویژگی‌های شرکت در این رویداد است.

محورهای مهم کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل گیمیفیکیشن و متاورس، گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا، گیمیفیکشن و هوش مصنوعی، گیمیفیکیشن در بازاریابی و فروش، گیمیفیکیشن در منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری، گیمیفیکیشن در بهداشت و درمان، گیمیفیکیشن در روانشناسی است.

در روز برگزاری با نگاه ویژه در کنار سخنرانی‌های آموزنده اساتید مطرح مدیریت ۴ پنل ویژه کسب و کارها با عناوین پنل تخصصی بازاریابی، فروش و نقش گیمفیکیشن، پنل تخصصی منابع انسانی و گیمیفیکیشن، پنل تخصصی باشگاه مشتریان (با نگرش بانکداری)، پنل تخصصی گردشگری و گیمیفیکیشن برگزار می‌شود.

محورهای جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه آموزش، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه گردشگری، بازی‌های جدی و بازی‌های ویدئویی، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه سلامت و درمان، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه باشگاه مشتریان (دارای ساختار گیمیفیکیشن) و نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه هوش مصنوعی است.

علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس می‌توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی https://www.igconf.ir/ مراجعه کنند و ثبت نام را در پنل کاربری داشته باشند تا بتوانند در رقابت با سایر ایده‌های خلاقانه شرکت کنند و از جوایز نقدی و امکان جذب سرمایه‌گذار بهره مند شوند.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.