کد خبر: 394215
۰
۰
نسخه چاپی

فراخوان جذب مشارکت احداث مجتمع‌های تجاری مسکونی در اراضی 48 هکتاری پردیسان قم

شهرداری قم در نظر دارد پروژه "مشارکت در احداث مجتمع تجاری مسکونی در بلوک‌های واقع در اراضی 48 هکتاری پردیسان" را از طریق برگزاری فراخوان عمومی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار نماید.

فراخوان جذب مشارکت احداث مجتمع‌های تجاری مسکونی در اراضی 48 هکتاری پردیسان قم

به گزارش قم پرس ; شهرداری قم در نظر دارد پروژه "مشارکت در احداث مجتمع تجاری مسکونی در بلوک‌های واقع در اراضی 48 هکتاری پردیسان" را از طریق برگزاری فراخوان عمومی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نماید.

دو بلوک 2 و 361 اراضی 48 هکتاری پردیسان با مساحت عرصه‌های بیش از 3 هزار مترمربعی، با کاربری مختلط شهری و به‌صورت تجاری و مسکونی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه مناقصه گران شهرداری قم به نشانی peyman.Qom.ir و خرید اسناد به‌صورت الکترونیکی اقدام کنند.

مهلت تحویل اسناد نیز تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 22 خردادماه 1402 به نشانی ساختمان شهرداری مرکز. طبقه ششم. اداره کل حراست است.

گفتنی است زمان گشایش پاکات نیز روز سه‌شنبه مورخ 23 خردادماه خواهد بود.

لازم به ذکر است سایر شرایط فراخوان در اسناد و مدارک درج‌شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن : 36104344-025 و فكس: 36104349-025 مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم تماس حاصل کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید