کد خبر: 394250
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

الدحیل قطر و النجم بحرین فینالیست شدند

به گزارش قم پرس بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا از ۱۱ خردادماه با حضور ۱ ۱تیم در اصفهان در حال برگزاری است. در ادامه این مسابقات روز پنجشنبه ۱۸ خردادماه دیدارهای مرحله نیمه نهایی در سالن ۶ هزار نفری اصفهان برگزار ردید تا چهره دو تیم حاضر در فینال و دو تیم شرکت کننده در دیدار رده بندی این دیدارها مشخص شود.

در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های النجمه بحرین و الریان قطر به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی تا اواسط نیمه نخست نزدیک و متعادل دنبال شد اما در ادامه نماینده بحرین توانست از حریف پیشی بگیرد و با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم تیم الریان تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد اما تیم النجمه بحرین توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ پیروز شود و به فینال راه پیدا کند.

تیم‌های الکاظمه کویت و الدحیل قطر هم در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات با یکدیگر بازی کردند.

در نیمه نخست نماینده قطر سوار بر بازی بود و توانست در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۶ الکاظمه کویت را با شکست راهی رختکن کند. در نیمه دوم نماینده کویت تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد اما در پایان الدحیل قطر با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ الکاظمه کویت را شکست داد و به فینال رسید.

به این ترتیب تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین روز شنبه ۲۰ خرداد از ساعت ۱۷ بازی فینال و تیم‌های الریان قطر و الکاظمه کویت ساعت ۱۵ بازی رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

همچنین در ادامه این مسابقات دو نماینده هندبال کشورمان فردا جمعه برای کسب عناوین پنجم تا هشتم آخرین مسابقه خود را برگزار خواهند کرد. برنامه این دیدارها به این ترتیب است:

نماینده عمان - نیروی زمینی شهید شاملی ساعت ۱۵:۰۰

الکویت کویت - فولاد سپاهان ایران ساعت ۱۷:۰۰

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان از ۱۱ خرداد با حضور ۱۱ تیم آغاز و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.