کد خبر: 336022
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولان جلوی زیاده خواهی دلالان را بگیرند

به گزارش قم پرس آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قم یکی از دلایل گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی را وجود دلالان های دانه درشت دانست و افزود: در شرایط کنونی یکی از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان مبارزه با دلالان های و مفسدان اقتصادی است.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مسئولان باید به خواست مردم توجه کنند و جلوی زیاده خواهی این دلال‌ها را بگیرند گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادی و دلالان نباید مقطعی باشد چنانچه برخی از مفسدان اهداف سیاسی دارند و برخورد موقتی مانع اقدامات آنها نمی‌شود.

آیت الله سعیدی با گلایه از غفلت سازمان‌های نظارتی در بحث گرانی گفت: این غفلت باعث شده برخی دلالان کنترل بازار را در درست بگیرند و تنها راه حل مشکل برخورد قاطعانه و مستمر دستگاه‌های نظارتی با این افراد است.

وی افزود: برخی از این فاسدان به دنبال جدا کردن مردم و نشان دادن ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لیکن ضروری است همه مردم و مسئولان با هوشیاری با این مفاسد برخورد کنند.

امام جمعه قم بصیرت و صبر را دو عنصر اصلی قوام جامعه اسلامی برشمرد و افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال بی تفاوت کردن مردم در برابر معارف و ارزش‌های اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: وارونه جلوه دادن حقایق دین از جمله اهداف دیگر دشمن در این جنگ نرم است.

آیت الله سعیدی فضای مجازی را بهترین بستر برای مقابله با جنگ نرم دشمن بیان کرد و افزود: جوانان به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه دارند از فضای مجازی برای مقابله با این فتنه‌گری‌ها استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی در دوران کرونا گفت: مردم قم باید در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به گونه‌ای عمل کنند که الگوی سایر استان‌ها شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به روز شهید و مقام شامخ شهدا و ایثارگران گفت: عزت، اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی امروز جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهداست.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید