محدودیت های جدید کرونایی در یزد اعلام شد/شهر در حالت نیمه تعطیل

علی صالحی اظهار داشت: با آغاز موج چهارم شیوع کرونا در استان متأسفانه شاهد رشد موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در روزهای اخیر هستیم به نحوی که استان را قرمز و در شرایط خطر و هشدار شدید قرار داده است.

‌وی ادامه داد: در راستای مصوبات جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۹ ضمن اعلام آماده باش و هشدار جدی در سطح استان، محدودیت‌های وضعیت قرمز به صورت یکسان در همه شهرهای استان از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۱ به مدت یک هفته اعلام شد.

صالحی افزود: تعطیلی کامل آموزش حضوری آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها، تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها، موزه ها، سینماها، مهدکودک ها، شهر بازی ها، گیم نت ها و مراکز تفریحی آبی، ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر استانی به همه شهرهای استان و ممنوعیت جدی تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ از جمله این محدودیت هاست.

وی، فعالیت تمام اصناف به استثنای بند ۲ اطلاعیه تا ساعت ۱۴ هر روز و تعطیلی مطلق پس از ساعت ۱۴، فعالیت نانوایی‌ها، لبنیات، فروشگاه های مرغ و ماهی، قصابی، میوه فروشی و فروشگاه های بزرگ فقط تا ساعت ۲۰ را از دیگر محدودیت های مصوب برشمرد و گفت: فروشگاه های بزرگ از ساعت ۱۴ تا ۲۰ مجاز به عرضه مواد غذایی هستند و بقیه بخش ها تعطیل است.

صالحی اظهار داشت: رستورانها و اغذیه فروشی ها تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند و مراجعات عمومی، ملاقاتهای حضوری و جلسات اداری لغو و بر ارائه خدمات به صورت غیرحضوری تاکید می شود ضمن اینکه هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در آرامستانهای استان ممنوع است.‌

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد یادآور شد: هرگونه اعلام محدودیت جدید پس از تصویب در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به اطلاع هم استانی ها خواهد رسید.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید