معاون استاندار : وضعیت کرونا در البرز نگران کننده است

نورمحمد فردی روزشنبه در حاشیه نشست اضطراری ستاد قرارگاه مقابله با کرونا اظهار داشت: در استان البرز وضعیت بیماری کووید۱۹ بسیار نگران کننده است و علاوه بر کار فرهنگی و اطلاع رسانی نظارت و برخورد قانونی لازم است.
وی افزود: در هر کاری که مردم حضور داشته اند بدون تردید موفقیت حاصل شده است.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه در هر صورت اوضاع کرونا در استان مناسب نیست و پنج شهرستان آن قرمز و ۲ شهرستان دیگر نارنجی است، گفت: هر یک از این شهرستان ها محدودیت های خاص خود را دارند که باید توسط دستگاههای اجرایی ذی ربط با قدرت پیگیری و اقدام شود.
فردی تصریح کرد: بر اساس رنگ بندی اعلام شده اگر وضعیت بر همین روال باشد اوضاع خطرناک است در همین جا به کلیه مسوولان و جامعه هدف هشدار می دهم که سرعت بیماری کرونا در استان رو به افزایش است و برای کنترل و مدیریت همه باید پای کار باشند و کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت و دستورالعمل های طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها که تکلیف همه دستگاهها را مشخص کرده است مورد توجه و اقدام قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست و دستگاهها موظفند روزانه فعالیت و اقدامات خود را گزارش دهند.
فردی گفت: ادارات موظفند حد نصاب را کاملا رعایت کنند مسوولیت اجرای به عهده مدیران دستگاهها می باشد و بازرسین بر حسب مورد نظارت لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود: در هر صورت در وضعیت قرمز فقط گروه های شغلی یک که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند باید فعالیت داشته باشند.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی باید کنترل و مدیریت شود و منع تردد شبانه باید اعمال قانون شوند.

معاون استاندار گفت:کلیه مدارس، دانشگاهها، مراکز فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و همچنین پارک ها و بوستان ها نیز تعطیل می باشند.
فرمانده قرارگاه کرونا در البرز تصریح کرد: با توجه به محدودیت ها و کمبود امکانات و تجهیزات محل های مناسب جهت قرنطینه بیماران در موقع ضرور در نظر گرفته شود که در صورت لزوم از آن ها استفاده شود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید