کد خبر: 338546
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار: برطرف شدن موانع تولید در قم ادامه می‌یابد

بهرام سرمست استاندار قم روز سه شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در جمع خبرنگاران، افزود: برنامه سه شنبه های اقتصادی قم در سال جاری با انگیزه بیشتری با هدف رفع موانع تولید و افتتاح طرح های صنعتی جدید دنبال خواهد شد.

سرمست یادآور شد: برای توسعه سه واحد صنعتی که امروز از آنها بازدید میدانی صورت گرفت از تسهیلات بانکی استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت: واحد صنعتی که امروز به صورت رسمی افتتاح شد ۵۸ اشتغال مستقیم را به وجود آورده و در رابطه با مصرف انرژی نیز از بهره وری بالایی برخودار است.

سرمست در پایان گفت: احیای واحدهای راکد صنعتی در دستور کار مسوولان اقتصادی است و در قالب سه شنبه های اقتصادی هر هفته یک واحد تولیدی یا راکد در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هرکدام از آنها به خصوص دو شهرک راهبردی شکوهیه و محمود آباد موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال دارد.

حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۷۰ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۸ هزار تَن فرصت اشتغال ایجادشده‌است./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید