محدودیت‌هایی کرونایی فارس یک هفته دیگر تمدید شد

عبدالرضا قاسمپور، پنجشنبه در گفت و گو با ما افزود: هم‌اینک از مجموع ۳۶ شهرستان استان ۲۶ شهرستان از جمله شیراز در وضعیت قرمز، هشت شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان شامل بختگان و سرچهان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.
او ادامه داد: تمدید، کاهش یا افزایش محدودیت‌ها بستگی به وضعیت کرونا در شهرستان‌ها و رنگ بندی آنها دارد و محدودیت‌ها بر این اساس اعمال می‌شود.
وی، ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: انتظار ما از مردم استان این است که همچنان استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، خودداری از برپایی میهمانی و دورهمی‌های خانوادگی با هدف حفظ سلامت خود و سایرین و همچنین همراهی با کادر درمان و کمک به متولیان و دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا را در دستور کار داشته باشند.
قاسمپور، با اشاره به جریمه روزانه پنج هزار خودرو ناقض محدودیت‌های کرونایی در استان فارس افزود: ممنوعیت ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و ترددهای شبانه همچنان به قوت خود باقی است و خودروهای متخلف جریمه می‌شوند.
معاون استاندار فارس اظهار داشت: آن دسته از صنوفی که فعالیت آنها مجاز شمرده شده چنانچه در حین فعالیت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد و از فعالیت سایر صنوفی که فعالیت آنها ممنوع اعلام شده نیز جلوگیری خواهد شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید