کد خبر: 338862
۰
۰
نسخه چاپی

کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم در پیام بهرام سرمست، آمده است: فرارسیدن روز کارگر را به همه کارگران و مجاهدان کارزار تلاش و سازندگی، به ویژه کارگران پرتلاش استان قم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بدون شک همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

در این پیام تاکید شده است: قشری که در دین آسمانی اسلام از شأن و منزلت ویژه‌ای برخوردار بوده و بوسه رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان زحمتکش کارگر بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر می‌باشد.

پیام حاکیست: قشر شریف کارگر به عنوان تلاشگران غیور و زحمتکش عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی کشور در طول بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه‌های خلاقانه، همواره حضوری بانشاط و شورآفرین در عرصه‌های مختلف کار و تولید داشته‌است.

پیام ادامه یافته است: به ویژه در طی این سال‌های اخیر و در شرایطی که کشور ما به دلیل تحریم‌های ظالمانه، بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش و سازندگی دارد، با همان روحیه و عزم و اراده و مصمم‌تر از همیشه، در خط مقدم جبهه تولید و اشتغال و رونق تولید و با غیرت و شرافتمندانه، برای رفع نیازهای کشور و گردش چرخ های تولید و صنعت و عزت و اقتدار اقتصادی میهن عزیزمان، تلاش و مجاهدت می نمایند.
در پایان این پیام آمده است: فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک مجدد این روز به همه کارگران و جهادگران سنگر اقتصاد و تولید و آرزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیزان، امیدوارم در سال مزین بنام « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» و با عزم جدی و همت وافر تلاش گران این عرصه، شاهد دمیده شدن شور و امید در چرخه اقتصادی کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید و اشتغال باشیم.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده‌است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید