فوتی‌های ناشی ازکرونا در آذربایجان‌غربی طی ۳هفته گذشته دورقمی بوده است

علی احمد آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۱ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا برای دومین روز متوالی و سومین بار طی یک هفته گذشته، آمار فوتی ها بیش از ۲۰ نفر باشد.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن این تعداد جان باخته ناشی از کرونا در آذربایجان غربی، کل فوتی ها به چهارهزار وو ۲۴۴ نفر رسید.

مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۷۵ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و از این تعداد ۲۶۲ نفر شامل حدود ۳۵ درصد در مراکز درمانی بستری شدند.

آقاپور اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به هزار و ۲۹۴ نفر رسید.

وی بیان کرد: در حال حاضر، ۲۵۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی هستند و ۶۷ نفر نیز با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

به گزارش قم پرس، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته، ۱۵۵ هزار و ۲۹۹ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و ۲.۷ درصد از آنان جان خود را از دست داده اند.

همچنین بر اساس اخبار دریافتی از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، دکتر جواد آقازاده رییس این دانشگاه که تا دیروز در خانه بر اثر ابتلا به کرونا در قرنطینه بود، امروز به بیمارستان منتقل شده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید