فرماندار: محدودیت های کرونایی در روانسر اعمال می شود

کرمانشاه - فرماندار شهرستان روانسر گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت روانسر از لحاظ ابتلا به کرونا ، محدودیت های متناسب با این وضعیت در این شهرستان اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار ما؛ سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در نشست ستاد کرونا شهرستان روانسر افزود: در اجرای کامل این طرح باید تمامی دستگاه‌های اجرایی احساس مسوولیت کنند و وظایف خود را به درستی عملیاتی نمایند تا بتوانیم اهداف طرح که کنترل ویروس کرونا است به درستی محقق شود.

وی تصریح کرد: در این محدودیت ها فعالیت زبانسراها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ها،کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی و ورزش های پربرخورد ، برگزاری نمازهای جمعه، آزمون های حضوری، آیین های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و فعالیت کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها و قلیانسراها در روانسر ممنوع است.

فرماندار روانسر ادامه داد: در شهرهای قرمز خودروها با پلاک بومی حق خروج از شهر را ندارند و همچنین دیگر وسایل نقلیه حق ورود و عبور از شهرهای قرمز و نارنجی را نخواهد داشت که در صورت رعایت نکردن قوانین عبور و مرور توسط خودروها، جریمه هایی توسط پلیس اعمال خواهد شد.

مصطفی زاده با بیان اینکه برای کاهش مبتلایان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را از ادارت شروع کرده ایم تاکید کرد: تمامی محدویت های اعلام شده را اجرایی و بر آن نظارت دقیق خواهیم داشت.

وی گفت: تمام محدودیت های کرونایی که در شهر عملیاتی می شود در روستاها نیز باید اجرا شود تا بتوانیم با بسیج همگانی محدودیت کرونایی را تمام و کمال اجرایی کنیم.

فرماندار شهرستان روانسر اظهار داشت: همه اصناف و شهروندان موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند و کمیته نظارت باید بیشتر و پر رنگ تر از گذشته وارد میدان شود نظارت ها بیشتر می شود و با متخلفین در هر جایگاهی که باشد برخورد قانونی می شود.

مصطفی زاده اضافه کرد: برای اینکه وضعیت شهرستان بحرانی تر و خطرناک تر از وضعیت فعلی نشود ، آحاد شهروندان باید نکات بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: مقوله سلامت شهروندان در حال حاضر مهمترین اولویت شهرستان است و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید