کرونا جان هفت نفر را در آبادان گرفت

به گزارش قم پرس از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان‌زاده دوشنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۶۴ نمونه گرفته شده در جنوب غرب خوزستان ۱۵۷ مورد جدید مثبت کووید ۱۹ ثبت شده است.

وی افزود:در این مدت ۸۱ نفر در آبادان، ۵۱ نفر در خرمشهر و در شادگان ۲۵ بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به کرونا مبتلا شدند.

سلمان‌زاده گفت: از ۱۵۷ مورد مثبت جدید ۱۳۸ بیمار (آبادان ۶۶ بیمار، خرمشهر ۴۹ بیمار و شادگان ۲۳ بیمار ) به صورت سرپایی درمان را دریافت و به آنها اعلام شد تا مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:در روز گذشته ۳۷ بیمار در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و ۳۳ نفر نیز پس از بهبود و از بیمارستان مرخص شدند و هم اکنون ۲۳۰ بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

وی اضافه کرد: تعداد کل موارد مثبت قطعی از ابتدای فراگیری کووید ۱۹ در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکنون ۲۷هزار و ۹۰۲ بیمار شناسایی شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۵ بیمار در آبادان، هشت هزار و ۴۳۸ بیمار در خرمشهر و ۶ هزار و۴۱۹ نیز از شادگان گزارش شده است.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان نارنجی و ۹ شهرستان زرد هستند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید