کرونا جان هفت کرمانشاهی دیگر را در ۲۴ ساعت گذشته گرفت

«مهدی محمدی» عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، روانسر و سنقر و کلیایی جان باختند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۴۰ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۱۲۸ نفر کاهش داشته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم‌اکنون ۷۸۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۴۲ نفر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ نفر در مراکز درمان استان بستری و ۱۵۴ بیمار کووید ۱۹ هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن پنج شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و چهار شهر دیگر در وضعیت زرد قرار دارد.

براساس این گزارش، شهرستان‌های هرسین سنقر و کلیایی، گیلانغرب، سرپل ذهاب و روانسر در وضعیت قرمز و شهرستان های کرمانشاه، صحنه، اسلام آبادغرب، پاوه و کنگاور در وضعیت نارنجی قرار دارند.

همچنین براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و جوانرود هم از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید