فرماندار:مردم گیلانغرب از حضور در دورهمی‌ها و خاکسپاری‌ها خودداری کنند

«کوروش محمودیان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون هفت هزار و ۸۰ مورد نمونه گیری انجام شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۴۰ نفر مثبت بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع مبتلایان ویروس کرونا در این شهرستان ۷۷ نفر جان خود را از دست داده اند و هم اکنون نیز ۲۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان الزهرا (س) بستری و ۱۰نفر نیز در سایر مراکز درمانی استان کرمانشاه تحت مراقبت قرار دارند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: همچنین از ابتدای شروع واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر از کادر درمان، جانبازان و افراد بالای ۸۰ سال واکسینه شده اند.

محمودیان ادامه داد: از مردم می خواهیم کماکان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند و در بیرون از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مردم حتما از ترددهای غیر ضرور و دورهمی‌ها و مهمانی ها و شب نشینی در این شرایط خودداری کنند چون ابتلا به کرونا در شهرستان گیلانغرب خانوادگی شده و کرونای انگلیسی همه گیری بالایی دارد که همه افراد را به راحتی درگیر می کند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید