کد خبر: 339642
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

احتمال بروز مشکل در بروزرسانی نسل سوم اپل واچ

به گزارش قم پرس به نقل از ورج، نسل سوم ساعت هوشمند شرکت اپل در سال 2017 وارد بازار شد که نسبت به نسل دوم این گجت هوشمند با بهبود بسیار بالایی در بخش پردازش و سرعت همراه شده بود. از آن زمان حدود چهار سال می‌گذرد و شرکت اپل سه نسل جدید از این ساعت را عرضه کرده است اما همچنان اپل بروزرسانی‌های خود برای این ساعت را عرضه می‌کند و تولید آن نیز همچنان ادامه دارد. قیمت این ساعت در حال حاضر 199 دلار است و صرفا 80 دلار با اپل واچ SE تفاوت قیمت دارد. اما موضوعی که باعث نگرانی کاربران این ساعت شده است، احتمال عدم پشتیبانی نرم افزاری اپل از آن در سال 2021 است.

نسل سوم اپل واچ

حافظه بسیار کم نسل سوم اپل واچ

یکی از دلایل بسیار نگران کننده‌ای که کاربران به فکر آن هستند، موضوع حافظه داخلی اپل واچ‌ها است، نسل سوم اپل واچ از حافظه 8 گیگابایتی استفاده می‌کند و در صورتی که کاربر استفاده زیادی از ساعت خود داشته باشد این حافظه به راحتی پر خواهد شد. به این ترتیب در صورتی که کاربر قصد عرضه WatchOS 8 برای نسل سوم اپل واچ را داشته باشد با مشکل حافظه مواجه خواهند شد.

با این حال هنوز حجم سیستم عامل بعدی ساعت هوشمند شرکت اپل مشخص نشده است و نمی‌توان درباره نصب آن روی نسل سوم اپل واچ نظر داد؛ از طرفی هم با توجه به اینکه اپل همچنان این نسل از ساعت هوشمند را تولید می‌کند انتظار می‌رود تا دو سال آینده شاهد انتشار بروزرسانی‌های آن باشیم.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس