کد خبر: 339797
۰
۰
نسخه چاپی

مردم در انتخابات پیش رو به سیاه‌نمایی‌های تبلیغاتی دامن نزنند

به گزارش قم پرس حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نیر با بیان اینکه تقوا یعنی اینکه به فکر آخرت خود باشیم اظهار کرد: اگر کسی به فکر لغزش‌های دیگران باشد خداوند او را رسوا می‌کند و به همین دلیل نیاز است توجه داشته باشیم که عرصه تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا میدان خطرناکی است بنابراین باید مواظب باشیم دنیای دیگران و آخرت خود را خراب نکنیم، در هر شرایطی ادب را رعایت کرده و تقوای سیاسی و اجتماعی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شایسته نیست مؤمنین نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند، گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا اظهارات حیات کنیم باید در انتخابات شرکت کنیم و این حضور باید با انتخاب کاندیدای اصلح با معیارهای ولایتمداری، روحیه انقلابی، سلامت فکری اجتماعی و کار جهادی باشد.

خطیب جمعه نیر گفت: در انتخاب کاندیدای اصلح باید از انتخاب فرد حزبی، گروهی و سیاسی پرهیز کنیم.

حجت‌الاسلام نعمتی با بیان اینکه لازم است برای تشکیل دولت جوانان حزب اللهی همه در صحنه انتخابات مشارکت کنند، گفت: دولت جوان انقلابی باید برای نجات کشور از بحران‌های اقتصادی، مبانی اقتصاد اسلامی و انقلاب معیار تشکیل دولت خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه شهدا در وصیت خود ما را به حضور در صحنه‌های انقلاب دعوت کرده‌اند، تصریح کرد: بحران اقتصادی امروز حاصل عدم توجه به ظرفیت‌های درونی و اعتماد به غرب و دشمنان قسم خورده است.

امام جمعه نیر با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب از ابزار مختلف برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند، تاکید کرد: دشمنی دشمنان با اسلام و انقلاب تمامی ندارد به طوری که نمونه آن در کینه و عداوت رژیم مجعول صهیونیستی با مردم مظلوم غزه و فلسطین مشاهده می‌شود.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فلسطین اشاره کرد و گفت: این مسئله فراتر از یک مسئله ملی و عربی است.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است، افزود: روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان است و یقین بدانید وعده خدا حق است و باطل از بین رفتنی است و ما شاهد هستیم که صهیونیسم در حال زوال است، به خصوص امسال که شرایط خوبی ندارد و وعده مقام معظم رهبری نیز با عنایت خداوند متعال در حال محقق شدن است و آن نابودی کامل اسرائیل غاصب است.

امام جمعه نیر با تاکید بر اینکه چرخ اقتصاد کشور بدون کارگر نمی چرخد، گفت: خواستار تأمین حقوق کارگران و رسیدگی به مشکلات معیشتی، بیمه‌ای، بهداشتی و مسکن آنها شد و گفت: همه مسئولین باید حمایت از کارگران را در تولیت امور خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام نعمتی میدان و دیپلماسی را مکمل هم دانست و یادآور شد: وزارت خارجه مجری سیاست‌ها بوده و در همین رابطه ایجاد دو قطبی‌های کاذب، خطا در فکر و ابراز است.

وی در پایان سخنان خود فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و افزود: عید فطر عید عروج به ملکوت است بنابراین شایسته است با اعمال صالح، با امام زمان (عج) ارتباط گرفته و برای ظهور حضرت دعا کنیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید