کد خبر: 340280
۰
۰
نسخه چاپی

با عاملان حادثه تروریستی کابل به‌شدت برخورد شود

به گزارش قم پرس، در پیام آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان آمده است: بار دیگر جنایات گروه‌های تکفیری و کشتارهای هدفمند در افغانستان و خصوصاً عملیات جدید که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از کودکان و دانش‌آموزان بی‌گناه در این ماه عزیز به جرم محبت و ولایت اهل‌بیت (علیهم السلام) شد، موجب تالم و تأثر شدید گردید.

در این پیام آمده است: با وجود گذشت چند دهه از آغاز این ناامنی‌ها متأسفانه هنوز دولت و سازمان‌های قضائی، نظامی و امنیتی این کشور نتوانسته‌اند این بحران بزرگ را علاج کنند و هر روز اخبار ناگوار قتل و کشتار جدید به گوش می‌رسد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج) و نیز خانواده‌های داغ‌دیده و ملت شریف افغانستان و آرزوی شفای کامل تمام مجروحان این حادثه، آن را محکوم کرده و موکدا از دولتمردان، مقامات ملی و مذهبی افغانستان و همچنین مجامع بین‌المللی اسلامی می‌خواهم که با عاملان آنکه برای ایجاد اختلاف در صفوف مسلمانان و مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام انجام می‌شود، با شدت برخورد کنند.

در پایان پیام آیت الله مکارم شیرازی تاکید شده است: إن‌شاءالله هر چه زودتر غده سرطانی تکفیر و تروریسم از بلاد اسلامی ریشه‌کن گردد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید