کد خبر: 340366
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بود

به گزارش قم پرس تیم فوتبال استقلال در شبی که شکست برای آنها تبعات سنگینی در بر داشت، مقابل پرسپولیس در دربی بزرگ تهران با یک گل شکست خوردند که همین نتیجه باعث شد تا رده پنجم جدول سقوط کنند.

در خصوص این بازی و اتفاقات آن عباس سرخاب مهاجم پیشین آبی پوشان به خبرنگار مهر گفت: با جرات می‌گویم استقلال به لحاظ فوتبالی در این بازی شکست نخورد و فوتبالی به مراتب بهتر از حریف خود ارائه داد. اما مدافعان این تیم تنها یک بار در بازی تمرکز شان را از دست دادند و دو مهاجم پرسپولیس بهترین استفاده را از این موقعیت برده تا تیم شان را به پیروزی برسانند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: در چنین دیدارهای بزرگی مدافعان باید در همه ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشند و حتی یک لحظه غفلت و بر هم خوردن تمرکز نتیجه‌اش همین می‌شود که امروز برای استقلال مشاهده می‌کنیم.

وی در خصوص داوری و اتفاقات و حواشی آن گفت: آقای اکبریان در این بازی یک اشتباه بزرگ و چندین اشتباه کوچک‌تر داشت که همه‌اش به ضرر استقلال بود و همین اشتباهات بود که باعث شد بازیکنان ما عصبی شده و در دقایقی هم تمرکزشان را از دست بدهند. نگرفتن پنالتی هم که یک اشتباه غیر قابل بخشش بود. برای همین می‌توان گفت اشتباهات داوری در تعیین این نتیجه نقش داشت.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اتفاقات پایان بازی گفت: این درگیری‌ها در شان فوتبال نیست و خیلی وقت است در دنیا چنین صحنه‌هایی دیده نمی‌شود. متاسفانه تنش‌ها در جریان بازی بود و باعث شد در پایان بازی این درگیری‌ها پیش آید. پرسپولیسی‌ها در دیدار قبلی شان هم بعد از سوت پایان با بازیکنان سپاهان درگیر شدند و این اتفاق بعد از دربی هم تکرار شد. هیچکس هم به شادی عجیب گلزن پرسپولیس اشاره نکرد.

سرخاب گفت: گلزن پرسپولیس قبلاً هم به خاطر شادی گل‌هایش محروم شده بود و در این بازی هم حرکت زشتی بعد از گلزنی انجام داد که خیلی‌ها آن را نمی‌بینند اما حرکت بهزاد غلامپور را می‌بینند. کمیته انضباطی باید به این شادی گل ورود کرده و اجازه ندهد بازیکنان در چنین دیدارهایی که بستر جنجال در آن فراهم است با حرکات خود بازیکنان و هواداران تیم‌های مقابل را تحریک کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس