کد خبر: 340479
۰
۰
نسخه چاپی

اکبر ترکان عمر خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد

به گزارش قم پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم اکبر ترکان، نوشت: این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه‌های مهم خدمتگزاری، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و خدمات موثری ارائه نمود که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

متن پیام او به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده یاد مهندس اکبر ترکان از اعضای مؤسس حزب اعتدال و توسعه و دبیر فقید شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه‌های مهم خدمتگزاری از جمله در منصب وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح و وزیر راه و ترابری در دولت‌های پیشین و پس از آن در سمت های مهم دیگر، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و خدمات موثری ارائه نمود که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده محترم و همه علاقمندان و نزدیکان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید