آموزش اصول طب ایرانی به دانشجویان علوم پزشکی ازطریق دانشگاه مجازی

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وبدا، نفیسه حسینی یکتا افزود: دانشگاه علوم پزشکی مجازی نقش تاثیرگذاری در همگام کردن تجربه جهانی، ادغام آموزش طب سنتی و مکمل در کوریکولوم آموزشی دانشجویان و نوآوری در آموزش این حوزه به دانشجویان علوم پزشکی دارد.

وی درباره ارائه دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» در قالب سه فراخوان برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نامه ای به ریاست دانشگاه از نقش تاثیرگذار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی و تلاش اعضای هیات علمی گروه آموزشی طب سنتی و مکمل و کارشناسان آن دانشگاه در همگام کردن تجربه جهانی ادغام آموزش­ طب سنتی و مکمل در کوریکولوم آموزشی دانشجویان و نوآوری در آموزش این حوزه به دانشجویان علوم پزشکی قدردانی کرد.

وی در این نامه نوشت: یقینا دفتر طب ایرانی و مکمل در آینده نیز به خدمات بی دریغ دانشگاه در این حوزه نیازمند خواهد بود و موجب افتخار و مباهات است که این دفتر از همیاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی برخوردار باشد.

حسینی یکتا گفت: با ارائه این دوره توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی، بستری فراهم شد تا دانش آموختگان علوم پزشکی فرصت بهره برداری از ظرفیت های طب ایرانی را که برگرفته از تمدن اسلامی و تجربیات علمی دانشمندان این سرزمین است را از دست نداده و با آگاهی از این میراث کهن در وظایف شغلی آینده به خصوص سیستم ارجاع مناسب، بهینه تر عمل کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید