کد خبر: 342086
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم تشکیل دولت مردمی و ارزشی/ملت به ناجی معتمد نیاز دارند

یونس خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هدف از برگزاری انتخابات گرچه از سال‌های دور در کشور ما ترسیم شده و ملت به عنوان هسته مرکزی این رویداد ملی و سیاسی و اجتماعی شناخته شده‌اند اما لازم است در این برهه حساس که شرایط اقتصادی بسیاری از دهک‌های جامعه در وضعیتی اسفناک قرار دارد، بار دیگر هدف از برگزاری انتخابات را که انتخاب فردی معتمد، صادق و عمل‌گراست یادآوری کنیم.

وی با تاکید بر شرایط سخت اقتصادی مردم در طول ۸ سال گذشته افزود: فردی باید در این زمان برای تصاحب منصب ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده و قدم پیش بگذارد که بداند با اقدامات تخصصی و عملی خود بعد از انتخاب خواهد توانست ریشه فقر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را قطع کند.

دبیر هماهنگی ستادهای مردمی علیرضا زاکانی در استان اردبیل با بیان اینکه این مردم هستند که یک دولت را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: اکنون در شرایط حساس داخلی و خارجی قرار داریم که حضور حداکثری مردم یک نیاز مبرم و حیاتی است و قطعاً مردم ما با آگاهی و شناخت کافی از هر یک از داوطلبان این دوره از ریاست جمهوری در موعد مقرر در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت.

خانی اضافه کرد: ریشه کنی فقر و افزایش کرامت و معرفت مردم جامعه یکی از نیازهای اساسی جامعه ایرانی است و فردی که قدم در این عرصه می‌گذارد باید با اشرافیت کامل به این موضوعات نسبت به قبول منصب اقدام نماید.

وی بر حضور عالمانه، آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید و خاطرنشان کرد: مردم باید در جهت تشکیل یک دولت عمل‌گرا و انقلابی و ارزشی خود را برای ۲۸ خرداد ماه آماده و فردی را انتخاب کنند که برنامه‌های خود را بر پایه صداقت با مردم و با شفافیت کامل پیش خواهد برد.

شعارها را کنار بگذارید / ‏مردم دولت صادق می‌خواهند

دبیر هماهنگی ستادهای مردمی علیرضا زاکانی در اردبیل به تبلیغات سو در راستای تشویق مردم برای عدم حضور در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: اگر دولتمردان به این نیاز مردم که روی کار آمدن دولتی پاکدست، صادق و امین است پاسخ مثبت داده و چراغ سبز نشان دهند بی‌شک مردم نیز با رؤیت دغدغه‌مندی رجال سیاسی در صحنه حضور یافته و همانند همیشه برای رقم خوردن سرنوشتی خوب تلاش خواهند کرد.

خانی مشکلات اقتصادی کنونی را برای رفع و برطرف‌سازی حائز فوریت دانست و تصریح کرد: اگر با پربارسازی توانمندی‌های داخلی بتوانیم جهش تولید و رفع موانع تولید را به خوبی عملیاتی کنیم بی‌شک بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی کشور برطرف می‌شود.

وی به غرور ملی در برابر کشورهای همسایه نیز اشاره کرد و گفت: اگر ما با تقویت خوداتکایی در راستای حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور باشیم هرگز به خودمان اجازه دست‌گشایی در برابر بیگانگان نمی‌دهیم و با حفظ غرور ملی در راستای رفع مشکلات به سمت آینده قدم برمی‌داریم.

دبیر هماهنگی ستادهای مردمی علیرضا زاکانی در اردبیل بر لزوم حضور رئیس جمهور آینده در بین مردم و میدان تاکید و اضافه کرد: با پشت میز نشستن در پایتخت کشور هرگز دردی از مردم دوا نمی‌شود و مردم یک رئیس جمهور جهادی، انقلابی و دغدغه‌مند می‌خواهند و این حق مسلم آنان است.

داوطلب عمل‌گرا نیازی به تبلیغات پرطمطراق ندارد

خانی با اشاره به تبلیغات داوطلبان در دو بستر مجازی و حقیقی اظهار کرد: هم‌اکنون و در این شرایط سخت اقتصادی نیازی به تبلیغات حضوری و میدانی نیست و داوطلبی که از کارنامه و عقبه مدیریت اجرایی خود در بین مردم شناخته شده است می‌تواند در این دوره به بستر فضای مجازی اکتفا کرده در عوض با جلوگیری از ریخت و پاش‌های مالی به فکر حل دغدغه و مشکلات مردم باشد.

وی ادامه داد: گاه یک داوطلب برای همین کاغذبازی‌ها و نصب پوستر و بنر و بروشور معرفی میلیاردها هزینه می‌کنند که این در واقع یک سوءاستفاده از منابع اقتصادی و مالی است.

دبیر هماهنگی ستادهای مردمی علیرضا زاکانی در افزود: مردم در این برهه حساس تنها می‌توانند با اطلاع کافی از سبقه و کارنامه داوطلبان نسبت به داشتن انتخابی شایسته و بر روی کار آمدن فردی اصلح و صادق اقدام کنند به طور دقیق سوابق این داوطلبان را حتماً مورد مطالعه و بررسی قرار دهند تا با فراخ خیال و آسوده در موعد مقرر در پای صندوق رأی حاضر شوند.

خانی هدفمندی برنامه داوطلبان ریاست جمهوری را بار دیگر متذکر شد و گفت: افراد باید با دغدغه وارد این عرصه شده و در کنار آن با احترام کامل به انتخاب مردم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های تبلیغات و اجرایی و مدیریتی حضور یابند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید