کد خبر: 342219
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

معامله ۳ هزار عدد کنتور برق به شیوه مناقصه در بورس کالا

به گزارش قم پرس به نقل از بورس کالا، امروز دوشنبه ۱۷ خرداد و در جریان معاملات مناقصه در بورس کالای ایران، ۳ هزار عدد کنتور برق مورد تقاضای شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان روی تابلوی معاملات رفت که با ورود یک تولیدکننده کنتور برق به این معامله و قبول قیمت پایه مورد درخواست متقاضی یعنی ۴ میلیون و ۱۴۹ هزار ریال به ازای هر عدد کنتور، این معامله با موفقیت به ثبت رسید.

در معاملات امروز همچنین یک هزار و ۱۰۰ تن سیمان، ۸۲۵ تن میلگرد کلاف و ۴ هزار تن شمش بلوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، ۵ هزار و ۴۲۶ تن مواد پلیمری، ۱۶ هزار و ۵۱۹ تن مواد شیمیایی، ۶۰ تن آرگون، ۸۰۶ تن PDA TAR و ۵۷۰ تن قیر نیز در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله ۵ هزار و ۴۵۰ تن قیر و عایق رطوبتی بود.

بر اساس این گزارش، معامله ۳ هزار عدد کنتور برق که امروز به ثبت رسید، نخستین معامله به روش مناقصه در سال جاری بود که البته معاملات مناقصه از دوم اسفند ماه سال گذشته و با درخواست خرید ۳ هزار عدد کنتور برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق منطقه استان آذربایجان غربی آغاز شده بود.

در ۱۱ اسفند سال گذشته نیز با درخواست خرید ۱۰ هزار عدد کنتور شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی این معاملات ادامه یافت که با انجام معامله امروز تاکنون سه شرکت توزیع برق نیاز خود را از طریق بورس کالا و در مجموع به میزان ۱۶ هزار عدد کنتور برق، تأمین کرده اند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس