کد خبر: 342240
۰
۰
نسخه چاپی

بی تفاوتی برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرنگارما بیژن سلیمان پور پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان قم با اشاره به پیک چهارم کرونا گفت: متأسفانه در پیک چهارم کرونا تعداد بسیاری از هموطنان دچار بیماری و خسارت شدند و خوشبختانه این بیماری اکنون مقداری با ثبات شده و نمودارها میل به روند نزولی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به قابل پیش بینی نبودن کرونا گفت: راه درمان کرونا توجه به پروتکل‌های بهداشتی مخصوصاً ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع است.

وی به تبلیغات دشمنان در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم تا در جهت اطمینان بخشی به مردم درباره رعایت مسائل بهداشتی در شعبات اخذ رأی کمک کنند و امیدواریم قبل از روز انتخابات به وضعیت زرد یا آبی در قم برسیم.

سلیمان پور افزود: واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات با توجه به فاصله کوتاه تا انتخابات و هماهنگ نشدن بخش‌های مرتبط، قابل اجرا نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به پایین بودن تعداد افراد دریافت کننده واکسن در قم گفت: در این راستا لازم است که اصحاب رسانه درباره واکسن و مسائل آن توجیه شوند تا در نتیجه، فرهنگ سازی مناسب برای واکسیناسیون در جامعه اتفاق بیفتد.

وی دلگرمی دادن به مردم برای شرکت در انتخابات را یکی از الزامات مشارکت حداکثری دانست و گفت: عدم تبلیغ محیطی توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی به خاطر بی پولی نیست بلکه بعضی افراد، بی تفاوت به انتخابات هستند.

سلیمان پور افزود: برخورد با رسانه‌هایی که درباره انتخابات ایجاد تشکیک می‌کنند، ضروری است و باید با هوشیاری و مراقبت در ۲۸ خرداد ماه به دنبال عزت و سربلندی نظام و ملت باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان با اشاره به سرقت کابل‌های برق و آسیب دیدن وسایل برقی شهروندان گفت: افزایش محافظت تا رسیدن به نقطه مطلوب لازم است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید