کد خبر: 342252
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تلاش برای آگاهی بخشی به مردم و انتخابی اصلح در رو به جلو

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مهدی زال زاده تهیه کننده برنامه رادیویی«رو به جلو» با اشاره به اهداف اصلی این برنامه گفت: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های عمومی جامعه از روند برگزاری انتخابات و نیز قوانین انتخاباتی از اهداف اصلی این برنامه است تا از رهاورد این تلاش، شاهد تحقق انتخاباتی قانونمند و منطبق با اخلاق انتخاباتی باشیم.

وی با بیان بخش‌های مختلف برنامه انتخاباتی «رو به جلو» افزود: بخشی از برنامه به ایفای نقش بازیگران اختصاص یافته است. نمایش رادیویی به جهت اینکه بیشترین همذات پنداری را با مخاطب ایجاد می کند و به دلیل اینکه حداکثر تاثیر را در آگاهی، نگرش و عملکرد مخاطب دارد، به عنوان یکی از قالب های انتقال پیام برنامه برگزیده شده است. در این بخش، کشمکشی میان بازیگران درباره موضوع های مورد بحث در برنامه ایجاد می شود و در نهایت با حضور شخص آگاه مسأله حل شده و پیام اصلی به مخاطب انتقال می یابد.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه مهمانان برنامه در بخشی با عنوان «گفتگوی صمیمی» برگزیده می شوند، عنوان کرد: این بخش یک گفتگوی صمیمی با چهره های مطرح و شاخص جامعه در حوزه های مختلف است که با آنها درباره برگزاری انتخابات، مرور برنامه ها و وعده های انتخاباتی نامزدها، رسانه های بیگانه و سیاه نمایی، قوانین انتخاباتی و تجربیات انتخاباتی و... گفتگو می شود.

زال زاده در پایان تاکید کرد: برنامه انتخاباتی «رو به جلو» مسئولیت خطیری برای بنده و عوامل حوزه پژوهش و مسئولیتی صدچندان در اطلاع رسانی درست و آگاهی بخشی مردم برای انتخابی اصلح دارد.

برنامه انتخاباتی رادیو تهران با عنوان «رو به جلو» روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۵ پخش می شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران این شبکه رادیویی از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس