کد خبر: 342291
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جدیدترین جزئیات موجودی کالاهای اساسی در انبارهای بنادر اعلام شد

به گزارش قم پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، روانبخش بهزادیان درباره آخرین وضعیت کالاهای اساسی در بنادر کشور، اظهار کرد: تا پایان ۱۷ خردادماه سال جاری میزان کالاهای اساسی در ۱۱ بندر شمالی و جنوبی کشور را معادل ۴ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۷۶۲ تن عنوان کرد.

وی ادامه داد: این کالاهای اساسی شامل گندم، ذرت، جو، سویا، برنج، شکر، روغن خام و دانه‌های روغنی است.

میزان کالاهای اساسی بنادر ایران به تفکیک هر بندر

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با میزان کالاهای اساسی به تفکیک بنادر، خاطرنشان کرد: در بندر امیرآباد ۳۹۵ هزار و ۳۲۴ تن، نوشهر ۲۰۴ هزار و ۱۰۸ تن، انزلی ۹۲ هزار و ۸۰۵ تن، امام خمینی (ره) ۳ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۵۸ تن، شهید رجایی ۳۶۳ هزار و ۷۰۰ تن، چابهار ۶۹ هزار و ۵۱۳ تن، آستارا ۵ هزار و ۸۴۴ تن، فریدونکنار ۱۱۳ هزار و ۹۶۲ تن، لنگه ۷۰ تن، شهید باهنر ۶۴۴ تن و بندر خرمشهر ۵۳۴ تن است.

بهزادیان در مورد شناور کنار اسکله در بنادر کشور تا پایان ۱۷ خردادماه سال جاری، اظهار داشت: ۱۱ فروند شناور کنار اسکله با تناژ ۲۲۳ هزار و ۴۵ تن قرار دارند و ۲۱ فروند شناور نیز با تناژ ۶۹۶ هزار و ۸۳ تن تا این تاریخ در لنگرگاه منتظر بودند.

وی در مورد تعداد کامیون خروجی از این بنادر تصریح کرد: ۱۹۸۹ کامیون با تناژ ۴۴ هزار و ۵۶ تن و تعداد ۴۰ واگن نیز با تناژ ۲۲۰۰ تن از بندر خارج شده‌اند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس