کد خبر: 342744
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مشارکت انتخاباتی اقوام در ایران سربلند/ رکوردی که شکسته شد

فرهاد دهنوی تهیه‌کننده برنامه انتخاباتی «ایران سربلند» در رادیو گفتگو که یک برنامه ۴۲ ساعته را از روز پنجشنبه تا ۲ بامداد شنبه ۲۹ خرداد تدارک دیده است در این باره به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه زنده، به‌صورت تمام وقت و طی ۴۲ ساعت روی آنتن می‌رود که به نوعی رکورد برنامه‌های زنده را خواهد شکست. پخش این برنامه از دیروز صبح از رادیو گفتگو آغاز شده و تا بامداد شنبه ادامه دارد.

این تهیه‌کننده باسابقه رادیو درباره اینکه مردم و مخاطبان از برنامه انتخاباتی امروز چه انتظاری دارند بیان کرد: مردم اطلاع رسانی دقیق می‌خواهند به این منظور که رادیو آنها را راهنمایی کند از در خانه بیرون بیایند، شعب مورد نظرشان را پیدا کرده و با شناسنامه بروند رأی دهند و برگردند.

دهنوی با اشاره به گزارشگران برنامه در سراسر ایران توضیح داد: ما ۱۴۰ گزارشگر در تمام شعب در کل ایران گزارشگر داریم و در وزارت کشور و شعب مهم تهران هم گزارشگرانی مستقر داریم.

مشارکت انتخاباتی اقوام در «ایران سربلند»/ رکوردی که شکسته شد

وی با اشاره به گفتگوهای تلفنی و حضوری در برنامه با چهره‌ها و مسئولان سیاسی نیز بیان کرد: گفتگوهایی با سفرای ایران داشتیم. همچنین برخی از مسئولان سیاسی به استودیو آمدند از جمله آقای کدخدایی و در اینجا شاهد برنامه سازی ما بودند.

این تهیه‌کننده پیشکسوت برنامه‌های رادیویی با اشاره به رویکرد «ایران سربلند» تصریح کرد: برنامه ما به اقوام می‌پردازیم و آنها برای ما خیلی مهم هستند. بر این اساس ما گزارش‌های توصیفی از حضور اقوام در شعب رأی داریم و نه گزارش مردمی که معمولاً در برنامه‌ها سراغ آن می‌روند.

این تهیه کننده درباره اینکه چرا در برنامه و در ایام انتخابات سراغ نامزدها نرفتند توضیح داد: هر برنامه سازی نمی‌تواند به خواست و سلیقه خود از نامزدهای ریاست جمهوری برای گفتگو و یا مناظره دعوت کند و این موضوع طبق پروتکل‌های ستاد انتخابات صداوسیما صورت می‌گیرد.

دهنوی در پایان درباره پوشش رسانه‌ای انتخابات امروز و اهمیت آن عنوان کرد: اهمیت انتخابات امسال به گونه‌ای است که نسبت به سال‌های گذشته سرنوشت‌سازتر است. این برنامه در طول ۴۲ ساعت پخش زنده در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور موجی را ایجاد می‌کند و مردم را به رأی دادن تشویق می‌کند.

این برنامه از یک تیم رسانه‌ای بزرگ بهره گرفته است که حدود ۱۸ گوینده آن را همراهی می‌کنند و در فواصل مختلف و منظم کنداکتوری متنوع در آن لحاظ شده است و بخشی از آن نیز به موسیقی‌های محلی اختصاص دارد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس