کد خبر: 342767
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

عکس العمل جالب نهنگ با دیدن نهنگ اسباب بازی یک کودک!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و عاطفه هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم نکته‌های اخلاقی زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. از حس وفاداری آن‌ها به یکدیگر یا انسان گرفته تا کمک به غیرهمنوع که گاهی صحنه‌هایی حیرت انگیز را رقم می‌زنند.

اما به تازگی ویدئویی که عکس العمل نهنگ سفید را به نهنگ اسباب بازی یک کودک نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود که نهنگ سفید با دیدن نهنگ اسباب بازی‌ای که در بیرون از آکواریوم در دست کودک است هیجان زده شده و عکس العمل نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو این دختر خردسال در حالی که در کنار والدینش از پشت آکواریوم سرگرم تماشای نهنگ است دیده می‌شود. لحظاتی بعد نهنگ سفید، نهنگ اسباب بازی‌ای را که در دست کودک است دیده و آنچنان هیجان زده می‌شود که به سمت این دختر حرکت می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این حیوان دقیقا در مقابل دختر و اسباب بازی او قرار گرفته و با بازکردن دهان خود هیجان خود را نشان می‌دهد.

این ویدئو توسط مادر این دختر که با دوستانش به این آکواریوم رفته بودند در توئیتر منتشر شد. او در شرح این ویدئو نوشت: «جونو (نام نهنگ) یک نهنگ جذاب است و ظاهرا با دیدن چیزی که شبیه به یک دوست قدیمی گمشده بود از خود واکنش نشان داد.»

این ویدئو پس از انتشار در مدت ۲۴ ساعت بیش از ۵ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با بازخورد مثبت کاربران نیز همراه بود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس