کد خبر: 343595
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

چرند و پرند طنز صبحگاهی رادیو نمایش شد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش امیر زنده دلان کارگردان مجموعه رادیویی«چرند و پرند» درباره شکل گیری ایده این برنامه رادیویی گفت: مدتها منتظر فرصتی بودم که بتوانم برای چندمین بار برنامه طنز فاخری را با بچه های رادیو نمایش که همه از کار بلدها و درجه‌یک های این عرصه هستند، کار کنم، طرح اولیه «چرند و پرند» با این نیت که بتوانیم شخصیت های کتاب «چرند و پرند» دهخدا را در نمایش رادیویی زنده کنیم و در عین حال برداشتی آزاد و به روز از آن داشته باشیم، شکل گرفت و با همکاری فرزام محبی مدیر گروه برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش در جلسات متعدد روی شخصیت ها کار شد.

وی ادامه داد: بنا شد که شخصیت های این مجموعه نمایشی که تلفیقی از شخصیت های سنتی و قدیمی با خبرها و اتفاقات روز هستند در یک نشریه طنز صبحگاهی به اسم «چرند و پرند» شروع به کار کنند. در نمایش چرند و پرند ما سعی می کنیم خبرهای داغ روز را با نگاهی نقادانه و طنازانه مد نظر قرار بدهیم، یعنی از هزل و هجو که البته در جایگاه خودشان کارساز هستند فاصله بگیریم و با طنز فاخر بتوانیم آن چیزی را که مناسب حال شنونده امروز رادیو و به خصوص رادیو نمایش است، تقدیم کنیم.

مجموعه طنز نمایشی صبحگاهی «چرند و پرند» تولید گروه برنامه های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور و کارگردانی امیر زنده دلان تولید می شود.

نویسندگی این مجموعه را سوگند ایرانمنش، امیر زنده دلان، ریحانه یزدان دوست، فائزه مصطفی لو و معصومه نورزاد بر عهده دارند.

همچنین این مجموعه با آهنگسازی سیاوش قمصری، صدابرداری حیدر صفدری و علی حاجی نوروزی و با بازی علیرضا جاویدنیا، سیما خوش چشم، رامین پورایمان، مینو جبارزاده، نازنین مهیمنی، نورالدین جوادیان، میرطاهر مظلومی، شیرین سپهراد، امیر زنده دلان، محمد آقامحمدی، معصومه نورزاد و علی نوبخت تولید می شود.

«چرند و پرند» هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۸ صبح از رادیو نمایش روی موج اف ام، ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز پخش می شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس