کد خبر: 344953
۰
۰
نسخه چاپی

اعتماد آسیب دیده مردم را با اقدامات امیدآفرین باز می گردانیم

به گزارش قم پرس، حجت‌الاسلام رئیسی عصر جمعه در دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مجموعه جامعه مدرسین را مجموعه‌ای اثرگذار عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب چه در زمان قبل و بعد از انقلاب خصوصاً در مبارزه با حکومت ستم شاهی در حمایت از نظام اسلامی و ارزش‌ها گام‌های اساسی برداشته است.

وی با اشاره به حرکت‌های زمان شناسانه علمای جامعه مدرسین در زمان‌های لازم گفت: من باید از بیانیه هدایت‌گر و روشنگر و حمایت‌های اعضای جامعه مدرسین از اینجانب تقدیر و تشکر کنم.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به سفر خود به استان قم گفت: خواستم تا قبل از دولت به خدمت مراجع برسم و از دیدگاه‌ها و نقطه نظرهای مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه مطلع شوم و کسانی که در قم بودند توانستم با ایشان دیدار کنم و مراجعی که خارج از قم بودند میسر نشد که ببینم و در فرصت مناسب با ایشان دیدار خواهم کرد.

وی گفت: با توجه به شناختی که از امکانات مادی و معنوی، نیروی انسانی کارآمد، اراده جدی مدیران و جوانان دارم معتقدم که راه برون رفت از مشکلات کشور وجود دارد.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: سفره مردم، کسب و کار و اعتماد مردم آسیب دیده و می‌توان با اقدام و عملکرد مناسب امید آفرین شد و اعتماد دوباره را به جامعه برگرداند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و سیاست‌ها مانند بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به عنوان سند در اختیار داریم که پایه‌ای برای برنامه ریزی‌ها و اجرای تحول در جامعه خواهد بود.

رئیسی ایجاد تحول را امری شدنی دانست و گفت: با ایجاد تحول و شناخت وضع موجود و رفع کاستی‌ها می‌توان فاصله را با وضع مطلوب کاهش داد و ایجاد تحول یک فرصت اجتناب ناپذیر است.

وی با تاکید بر ارج نهادن به تمام خدمات و تلاش‌های دولت‌ها و مجلس‌ها در طول ۴ دهه گذشته افزود: در این سال‌ها زحمات بسیاری کشیده شده است و تمام این‌ها قابل توجه است و در شرایط موجود که مردم ناراضی هستند؛ نخبگان و دغدغه‌مندان نگرانند، می‌توان با شناخت مشکلات، اولویت گذاری مسائل کشور با کار جهادی، و شناخت راهکارها و راه حل‌ها تحول را در کشور عملیاتی کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید