کد خبر: 345624
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کودک گمشده اهوازی کجاست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۱۰ شب، ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ زمانی که پدر مهرسام موالی در حال بستن در پارکینگ خانه شان بود، سارق یا سارقین، خودرو پدر مهرسام را در چشم بر هم زدنی از مقابل خانه اش در خیابان معین زاده اهواز ربودند.

اما ماجرا از این جهت رنگ فاجعه گرفت که مهرسام ۶ ماهه درون خودرو به همراه ماشین ربوده شد. ماجرای سرقت خودرو و گم شدن مهرسام ۶ ماهه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ساعتی بعد ازسرقت خودروی پدر مهرسام ۶ ماهه درنزدیکی روستای سویسه کشف شد، اما اثری از کودک در آن نبود.

بیشتر بخوانید

درهمین رابطه معاونت اجتماعی استان خوزستان عنوان کرده بود که این موضوع به دلیل اختلاف خانوادگی است وکودک ربایی صحت ندارد، اما بستگان این کودک هنوز ادعای معاونت اجتماعی را مورد تایید قرار ندادند یکی از اعضای خانواده مهرسام گفت از ناامیدی در پیدایش کودک به سمت دعانویس‌ها رفتیم وی گفت برخی از افراد خانواده توسط پلیس تحت بازجویی قرار گرفته اند واز برخی نیز تحقیقات صورت گرفته، اما هنوز بچه پیدا نشده است.

گفتنی است اطلاعیه وعکس مهرسام کودک ۶ ماهه اهوازی به عنوان کودک گمشده منتشر شده است. درپایان امیدواریم این کودک اهوازی خیلی زود پیدا و به آغوش خانواده اش بازگردد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس