کد خبر: 345633
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پنج طرح‌ رویداد فرنو در حوزه شخصیت پردازی بازار پردازی شدند

به گزارش قم پرس پس از برگزاری نشست ارائه نهایی طرح‌های رویداد فرنو شخصیت‌پردازی با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، اولین جلسه ارائه تخصصیِ پنج طرح منتخب در مجموعه فرهنگی- ورزشی شهید چمران وابسته به هلدینگ تفریحی سیاحتی پارسیان بنیاد مستضعفان در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد.

روابط عمومی دبیرخانه جشنواره بازارپردازی تهران، تاکید کرد بنیاد مجموعه فرهنگی - ورزشی شهید چمران با هدف توجه به شخصیت‌سازی در حوزه فعالیت‌های تفریحی، ورزشی و سرگرمی مرتبط با خانواده و کودکان، در حین برگزاری رویداد فرنو شخصیت‌پردازی، نیازمندی فرهنگی خود را به این رویداد اعلان کرده بود که پس از برگزاری نشست نهایی، پنج تیم منتخب که شخصیت‌پردازی متناسب با موضوع شخصیت‌سازی فعالیت‌های تفریحی-ورزشی-سرگرمی خانواده و کودکان انجام داده بودند، به صورت تخصصی در این جلسه، طرح‌های خود را به اعضای شورای تحول مجموعه فرهنگی-ورزشی شهید چمران ارائه کردند.

در این جلسه، آقایان سیدمحمدجواد حسینی، مدیر عامل مجموعه شهید چمران، حمید زادمهر، مدیرعامل شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد و حامد تاملی مدیرعامل مرکز نوآوری بازی-یادگیری دانادل؛ طرح‌های ارائه شده را مورد بحث و تبادل‌نظر قراردادند که در ادامه، متناسب با هر موضوع ارائه شده، سازوکارهای همکاری مجموعه شهید چمران جهت توسعه طرح‌های شخصیت‌پردازی مشخص خواهد شد.

در این جلسه ارائه تخصصی، پنج تیم حضور داشتند که سه تیم آن از تهران و دو تیم از استان‌های گیلان و فارس به صورت آنلاین طرح خود را ارائه کردند. تیم‌های ارائه دهنده در جلسه ارائه تخصصی عبارتند از:

- تیم ستایش سبحان: این تیم طراح دو شخصیت ستایش و سبحان که فرزندان یک خانواده هستند و متناسب با شخصیت‌های طراحی شده، محصولات متنوع فرهنگی شامل لوازم التحریر، دفترچه، لوازم جانبی شخصی و دکوراسیون اتاق کودک، می‌گیم‌های موبایلی، بازی‌های واقعیت افزوده و موارد مشابه تولید شده است.

- تیم طاها استودیو: این تیم، طراح یک داستان تخیلی است که ۵ شخصیت در آن داستان، در تقابل نیروهای سازنده و مخرب حرکت می‌کند. از این ۵ شخصیت، ۴ شخصیت در ارتباط و تعامل خانوادگی معرفی شده‌اند و این تعامل خانوادگی آنها، در پیشرفت داستان تاثیرمثبت و سازنده دارد.

- تیم افرا: این تیم، طراح شخصیت‌های عروسکی برای آموزش و ارتقا سواد عمومی کودکان نسبت به میکروب‌ها و باکتری‌ها از طریق انجام نمایش‌های عروسکی است.

- تیم مهاد: این تیم، طراح سلسله‌ای از شخصیت‌های داستان‌های قرآنی است که فرصت شخصیت‌سازی حوزه کودک با محوریت داستان‌ها و مفاهیم قرآنی در قالب فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی را فراهم آورده است.

- تیم شاماران: شخصیت‌های افسانه‌ای بومی و محلی با هدف ماندگار کردن افسانه‌های بومی در ادبیات کودک و توجه به تقویت قوای خلاقانه کودکان برای پرورش مهارت‌های زندگی از طریق ارائه کتاب‌های تصویری و مجموعه‌های پادکسبت داستان‌های کودک به کودکان طراحی کرده است.

نکته حائز اهمیت در ارائه این تیم‌ها، توجه به ظرفیت شخصیت‌پردازی به عنوان کانون محوری برای توسعه سلسله فعالیت‌های تفریحی-سرگرمی-ورزشی است تا از طریق شخصیت‌های طراحی شده، امکان همبستگی و همراه‌سازی مخاطبان با فعالیت‌های تفریحی-سرگرمی-ورزشی فراهم شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس