کد خبر: 345652
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گوشی هوشمند Galaxy M۳۲ ۵G در راه بازار

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت سامسونگ ماه گذشته از گوشی هوشمند Galaxy M۳۲ رونمایی کرد. این گوشی با مدل SM-M۳۲۵ یک تلفن ۲۷۰ پوندی با فناوری ۴G و تراشه Helio G۸۰ است. توجه داشته باشید که نسخه موجود در هند با قیمت ۱۵ هزار روپیه، دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است، در حالی که گوشی که هفته گذشته وارد انگلیس شده دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

اما اکنون سایت مرجع Geekbench کارت امتیازی مدل دیگری از این گوشی با مشخصه SM-۳۲۶ را منتشر کرده که از تراشه MediaTek Dimensity ۷۲۰ بهره می‌ برد. احتمالا این گوشی باید Samsung Galaxy M۳۲ ۵G باشد. گفتنی است که گوشی هوشمند گلکسی A۳۲ ۵G نیز به همین تراشه ۷۲۰ مجهز شده و احتمالاً دو مدل فراتر از تراشه مشترک هستند.

مشخصات کلی گوشی هوشمند Galaxy M۳۲ ۵G

تراشه Dimensity ۷۲۰ یک تراشه ۷ نانومتری است و از دو هسته Cortex-A۷۶ با ۲.۰ گیگاهرتز (و شش هسته A۵۵)، یک پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۳ و یک مودم زیر ۶ گیگاهرتز ۵G برخوردار است که حداکثر سرعت بارگیری آن را به ۲.۷۷ گیگابیت بر ثانیه می‌رساند. برای مقایسه، G۸۰ یک طرح قدیمی ۱۲ نانومتری است که دارای دو هسته A۷۵ با ۲.۰ گیگاهرتز، گرافیک Mali-G۵۲ MC۲ و البته مودم LTE است.

گوشی هوشمند Galaxy M۳۲ ۵G در راه بازار

به هر حال، گوشی هوشمند Galaxy M۳۲ ۵G سامسونگ دارای ۶ گیگابایت حافظه داخلی است و از سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد. نسخه دو سیم کارت این تلفن اخیراً توسط BIS در هند تأیید شده است و همچنین دارای یک Wi-Fi است.

با توجه به شباهت بین مدل‌های M۳۲ و A۳۲ ۴G، مدل‌های ۵G آن‌ها نیز باید بسیار شبیه به هم باشند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس