امام جمعه آستارا رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی را خواستار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا گفت: تسریع واکسیناسیون عمومی و تولید انبوه واکسن داخلی باید در راستای مبارزه با شیوع کرونا مورد توجه مسئولان باشد.

وی بیان کرد: وضعیت قرمز کرونا در آستارا تمام برنامه های اجتماعی، فرهنگی و کسب و کارها را تحت شعاع خود قرار داده است و امیدواریم دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

وی با اشاره به حضور گردشگران در آستارا با وجود وضعیت قرمز کرونا، گفت: برخی گردشگران به هنجارهای اجتماعی پایبند نیستند و راه رفتن با شلوارک در اماکن عمومی از جمله هنجارشکنی هاست.

امام جمعه آستارا ابراز امیدواری کرد بخش زیادی از عقب ماندگی های مربوط به دولت های گذشته شامل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری در دولت سیزدهم جبران شود و اقتصاد مقاومتی به درستی تحقق یابد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان نهادی قانونی و انقلابی است و به همین علت همواره مورد آماج حملات دشمنان در فضای مجازی و رسانه های معاند قرار می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد شورای نگهبان در دوره جدید خدمت، امور خود را همچنان بدون توجه به حواشی پیگیری کند و در انتخابات، به افراد فاقد صلاحیت اجازه ورود ندهد.

حافظ نیا با تبریک به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان گفت: دعای باشکوه عرفه روز ۲۹ تیر ساعت ۱۸ در جوار مزار شهدای گمنام و نماز عید سعید قربان روز ۳۰ تیرماه در محوطه مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید