کد خبر: 345728
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برخورد مانع عوارضی به سر مسافران کامیونت

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که لحظه برخورد مانع عوارضی به سر مسافران یک کامیونت را به تصویر می‌کشد.

پس از اینکه راننده کامیونت به صورت غیرقانونی تعداد زیادی مسافر را سوار خودروی کرد تعدادی از این مسافران در پایانه عوارضی دچار حادثه شدند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته عوارضی تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو یک ماشین کامیون در حالی که نزدیک به عوارضی شده و راننده عوارض را پرداخت می کند دیده می‌شود. لحظاتی بعد کامیونت وارد عوارضی شده، اما به دلیل توقف راننده در محل نامناسب مشاهده می‌شود که مانع عوارضی چند بار به سر مسافران برخورد می‌کند.

پلیس سایبرآباد هند به منظور هشدار به سایر رانندگان این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد. پلیس محلی هند در شرح این ویدئو نوشت: «رانندگی با عجله و حمل افراد به صورت کالا خطرناک است.» خوشبختانه در این حادثه هیچ صدمه جدی ای به مسافران در عقب کامیونت وارد نشد.

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان اشتراک در ۸ ژوئیه تاکنون بیش از ۶۳ هزار بیننده داشته است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس