کد خبر: 345731
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

فیلم کوتاه شهر فرنگ آماده نمایش شد/ ماجرای یک سینمای سیار

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی پروژه، «شهر فرنگ» اولین ساخته علیرضا گودرزی در قالب فیلم کوتاه است که به تهیه کنندگی محمدعلی محمدی در روستای آب اشک شهر لاریجان تولید شده است.

این فیلم داستان زن و مرد کر و لالی را روایت می کند که فولکس واگن شان را تبدیل به سینمای سیار کرده اند و با سفر به روستاهای دور افتاده ایران برای مردم روستاها فیلم نمایش می دهند. در یکی از آخرین سفرهایشان هنگام بازگشت در جاده ای کوهستانی با مردی سوار بر وانت نیسان مواجه می شوند که ...

فیلم «شهر فرنگ» با موضوع سینما، به عشق و انسانیت می پردازد و در ۱۵ دقیقه دیدگاه انسان نسبت به طبیعت و رابطه دوستی با حیوانات را به تصویر می کشد.

در این فیلم شکوفه عباسی نیا، مصیب زارعی، محمدعلی محمدی، طاها بهروزپور و آوا حاتمی به عنوان بازیگر حضور داشته اند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمد خمیس آبادی، تدوین: مجتبی اسماعیل زاده، آهنگساز: کاوه عیدی، مدیر صدابرداری: قادر قادری، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراحان چهره پردازی: مینا اصالنی، فاطمه سنجرانی، طراح صحنه: علیرضا گودرزی، عکاس: پوریا نوری، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مهدی آزادبخت، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، جلوه های ویژه رایانه‌ای: وحید قطبی زاده، طراح پوستر: روژان ایرجی، مدیر تولید: محمد اسماعیل کلبی آبادی، دستیار تهیه کننده: پیمان عبدالله منفرد، جانشین تهیه کننده: آرزو حاتم پور، روابط عمومی: وحید یگانه.

کمپانی انگلیسی production film world پخش جهانی این فیلم را بر عهده دارد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس