کد خبر: 346078
۰
۰
نسخه چاپی

فراخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی در قم رونمایی می‌شود

به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم فراخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی قم با عنوان افلاکیان در راستای ارتقای تئاتر خیابانی ایران و حمایت از تولید آثار نمایشی برای اجرا در خارج از صحنه‌های معمول تئاتر با توجه ویژه به شرایط بهداشتی اجتماعی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و اولویت صیانت از سلامت شهروندان، هنرمندان و مخاطبان رونمایی می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، فراخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی قم با عنوان افلاکیان در راستای ارتقای تئاتر خیابانی ایران و حمایت از تولید آثار نمایشی برای اجرا در خارج از صحنه‌های معمول تئاتر به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم رونمایی می‌شود.

این جشنواره با چهار موضوع محوری “شهدای مدافع حرم”، “شهدای دفاع مقدس”، “شهدای سلامت” و ” شهدای سلامت به روی صحنه خواهد رفت.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی قم مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www. qom.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

در نهایت و پس از داوری آثار رسیده ۵ اثر برای اجرای خیابانی انتخاب خواهند و جوایزی نیز به آثار برتر جشنواره در نظر گرفته‌شده است.

شایان‌ذکر است: آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی قم ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۲۸ تیرماه سال جاری در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و بسیج هنرمندان ترتیب خواهد یافت و علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند طرح و ایده‌های خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: قم خیابان شهید لواسانی، جنب اداره ثبت‌احوال، ساختمان شهید کمیلی، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ارسال و با شماره ۰۲۵۳۷۷۱۲۸۲۸ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید