کد خبر: 346284
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

عرضه آیفون SE ۳ در نیمه اول سال ۲۰۲۲ تایید شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، منابع بازار گوشی‌های هوشمند می‌گویند که آیفون SE ۳ در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. ماه قبل مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل، اظهار داشت که آیفون SE ۳ در نیمه اول سال ۲۰۲۲ با پشتیبانی از فناوری ۵G به بازار می‌آید و حالا منابع DigiTimes این اطلاعات را تأیید می‌کنند.

انتظار می‌رود در آیفون SE ۳ از تراشه درجه یک A۱۴ Bionic استفاده شود، که در حال حاضر سری قدرتمند آیفون ۱۲ را تأمین می‌کند و در عین حال برخی مشخصات را مناسب‌تر از بودجه ارائه می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود با پشتیبانی از ۵G ارائه شود.

مشخصات احتمالی آیفون SE ۳

منابع DigiTimes همچنین این واقعیت را تأیید می‌کنند که آیفون SE ۳ با حسگر Touch ID و دکمه فیزیکی صفحه اصلی، طراحی کاملاً مشابه مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی صفحه نمایش ۴.۷ اینچی را نیز حفظ خواهد کرد.

عرضه آیفون SE ۳ در نیمه اول سال ۲۰۲۲ تایید شد

با توجه به گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد آیفون SE ۳ رقیبی برای بهترین تلفن‌های ۵G با اقتصادی خواهد بود.

سال قبل، اپل ضمن حفظ طراحی آیفون ۷ و آیفون ۸، آیفون SE (۲۰۲۰) را که از تراشه قدرتمند A۱۳ Bionic بهره می‌برد، عرضه کرد. به نظر می‌رسد، هم اکنون، اپل استراتژی خود را برای جانشین این گوشی تغییر نخواهد داد. با این حال، برای آن دسته از شما که امیدوارند دکمه Touch ID دیگر در آیفون SE وجود نداشته باشد، شایعات ادعا می‌کنند این اتفاق خواهد افتاد، اما با عرضه آیفون SE در سال ۲۰۲۳!

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره آیفون SE ۳ منتشر شده است و مطمئنا به تدریج مشخصات پیکربندی آن فاش خواهد شد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس