کد خبر: 346613
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نساجی برای اعاده شخصیت مقابل استقلال بازی می کند

به گزارش خبرنگارمهر، ساکت الهام شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی برابر تیم استقلال تهران افزود: مقابل تیم استقلال به دنبال ارائه یک بازی هواداران لذت ببرند وبپسندند بازی خواهیم کردیم و برای جدول بازی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد، هرچند دوست داریم که یک بازی خوب که دل هواداران را هم شاد کنیم وبا کسب ۳ امتیاز هم همراه باشد، این کار وتلاش را برابر تیم استقلال خواهیم کرد.

عملکرد خوب نساجی واستقلال درکسب امتیازهای دوربرگشت

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین به شرایط دو تیم در آستانه بازی مهم هفته بیست ونهم درقائمشهر اشاره کرد وگفت، هر دو تیم در بازی‌های دور برگشت لیگ برتر شرایط خوبی دارند و امتیازهای خیلی نزدیکی را نسبت به هم کسب کردند.

الهامی اضافه کرد، قطعاً روزیکشنبه بازی سخت و تاکتیکی از سوی هر دو تیم خواهد بود، چرا که نگاه هم استقلال وهم نساجی به ۳ امتیاز نگاه ویژه ای می‌کنند.

نساجی نفرات اصلی وذخیره ندارد

وی همچنین درپاسخ به این پرسش که با توجه به ماندن تیم نساجی درلیگ برتر، دردو بازی باقی مانده از بازیکنانی که درطول فصل کمتر بازی کردند، استفاده خواهید کرد، گفت، برابر همه حریفان خودمان با تمام قوا حاضرخواهیم شد، ما درتیم نساجی بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و با هر تعداد بازیکن که دراختیار باشگاه باشند، برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم.

الهامی اضافه کرد، البته دربیشتر بازی‌های این فصل تیم ما دستخوش تغییراتی درترکیب شده واین رویه ممکن است برای بازی با استقلال نیز این اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد، برای استمرار روند خوبی که دراین فصل داشتیم به مانند تیم استقلال برای پیروزی تلاش خواهیم کرد و امیدوارم هر تیمی که شایسته پیروزی است سه امتیاز مسابقه را کسب کند.

بازیکنان امید نساجی درتیرس تیم بزرگسالان

سرمربی نساجی همچنین درپاسخ به پرسش دیگری درخصوص ترکیب تیمش در فصل آینده و نحوه جذب بازیکنان جدید نیز گفت: ازهم اکنون و اینکه چه تیمی بسته می‌شود الان نمی‌توانم نظر بدهم. اما درصورت اینکه من در تیم نساجی درفصل بعد بمانم، قطعاً اولویت من جذب بازیکنان تیم زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ ساله تیم نساجی است که با شایستگی تمام امسال قهرمان لیگ برتر کشور شدند و حق‌شان این است که در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کنند.

الهامی افزود: حق بازیکنان تیم امید نساجی که لیاقت وشایستگی خودشان را با قهرمانی درلیگ برتر به اثبات رساندند، بیشتر ازاین ها هست و من نیز قولی که به این بازیکنان مستعد دادم درصورت بودنم درتیم نساجی حتماً ازآنها درتیم فصل آینده جذب خواهم کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، تیم نساجی درچارچوب هفته بیست‌ونهم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور یکشنبه شب سوم مرداد از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهرمیزبان تیم استقلال تهران است.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری برعهده دارد. تا پایان هفته بیست وهشتم این رقابتها تیم استقلال با ۵۳ امتیاز در رتبه سوم و نساجی با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس