کد خبر: 346660
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مردم چه کشوری وقت خود را صرف گوشی هوشمند می‌کنند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش جدیدی نشان می‌دهد کاربران گوشی‌های هوشمند در برزیل بیش از هر کشور دیگری در جهان وقت خود را صرف گوشی‌ها می‌کنند. بر اساس گزارشی که توسط شرکت تحقیقاتی «App Annie Intelligence» منتشر شده، زمان صرف‌شده روزانه برای اپلیکیشن‌های تلفن همراه در سراسر جهان بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ حدود ۴۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتربخوانید

طبق آمار به‌دست آمده، برزیلی‌ها در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ روزانه به‌طور متوسط ۵.۴ ساعت از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کردند. برای مقایسه، استفاده روزانه از تلفن‌های هوشمند در برزیل در سال ۲۰۱۹، ۳.۸ ساعت بود و در سال ۲۰۲۰ به ۴.۸ ساعت روزانه رسید.

تا سال گذشته برزیل پس از اندونزی دومین کشور در جهان بود که بیشترین استفاده را از تلفن‌های هوشمند داشته است. اندونزی اکنون با میانگین روزانه ۵.۳ ساعت استفاده از گوشی‌های هوشمند، در رده دوم قرار دارد.

هند نیز با ۴.۹ ساعت در رتبه سوم قرار گرفته و پس‌ازآن کشور‌های کره جنوبی (۴.۸ ساعت)، مکزیک (۴.۷ ساعت)، ترکیه (۴.۵ ساعت)، ژاپن (۴.۴ ساعت)، کانادا (۴.۱ ساعت)، ایالات‌متحده (۳.۹ ساعت) و انگلستان (۳.۸ ساعت) قرار دارند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس