کد خبر: 346671
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

واکاوی و تبیین سیاست‌های غربی علیه حجاب در برنامه چراغ

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی برنامه، هفتمین و هشتمین قسمت فصل سوم برنامه «چراغ» یکشنبه و سه شنبه این هفته برابر با ۳ و ۵ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برنامه «چراغ» این هفته میزبان مریم نقاشان وکیل دادگستری، بانوی نخبه و فعال حقوقی و فاطمه منتظری پژوهشگر، محقق و مترجم تعداد زیادی از مقالات و کتب علمی اسلامی از زبان آلمانی به فارسی، مشاور و مبلغ خانواده و دکترای تکنولوژی آموزش خانواده خواهد بود.

مهمانان این برنامه به واکاوی و تبیین موضوع «علت مبارزه سیاست های غربی علیه حجاب با وجود شعار آزادی» می پردازند و زوایای مختلف آن را برای مخاطبان بیان می کند.

فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالش های مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور کارشناسان برنامه، طی ۲ قسمت به بررسی علل مبارزه با حجاب در جهان خواهد پرداخت.

برنامه تلویزیونی «چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

این برنامه در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای، یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش و تکرار آن دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۵ خواهد بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس