روزانه به بیش از ۳۰۰ نفر در نهاوند واکسن کرونا تزریق می شود

به گزارش ایرنا، «سیامک دانشور» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تجهیز ۲ مرکز دیگر، تزریق واکسیناسیون در شهرستان نهاوند به هزار و ۵۰۰ دوز در روز خواهد رسید.

وی تاکید کرد: امکان راه‌اندازی و تجهیز مراکز جدید تزریق واکسن در نهاوند با هماهنگی و همکاری بیشتر وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: هم اکنون در پنج مرکز شهر نهاوند تزریق واکسن انجام می‌شود و یک مرکز خودرویی تزریق نیز در این شهر فعال است.

دانشور خاطرنشان کرد: ۶ مرکز نیز در مناطق روستایی شهرستان نهاوند فعال شده و در حال افزایش مرکز تجمیع جدید هستیم که تعداد تزریق روزانه واکسیناسیون‌ها افزایش یابد.

او گفت: برای جلوگیری از ازدحام و با تجهیز این مکان‌ها می‌توانیم به ارائه خدمات به شهروندان مشغول شویم و شهروندان نیز نگران کمبود واکسن نباشند چون واکسن به اندازه کافی وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از شهروندان خواست فقط بعد از دریافت پیامک به مراکز دریافت واکسن مراجعه کنند و ازدحام نیز به دلیل این است که عده‌ای بدون دریافت پیامک به مراکز مراجعه می‌کنند.

دانشور با اشاره به شرایط قرمز کرونا در شهرستان نهاوند، یادآوری کرد: با پرهیز از تجمع و دورهمی و رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم از این‌ پیک عبور کنیم.

به گزارش ایرنا، با شناسایی ۲۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۵۳۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۹ هزار و ۳۶۷ نفر رسید.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید