کد خبر: 347201
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت محمدسرور رجایی

به گزارش قم پرس حجت السلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت هنرمند اهل قلم محمد سرور رجایی که به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داد پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

رئیس سازمان بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ﴿۱۵۶﴾ أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ ﴿۱۵۷﴾

محمد سرور رجایی، بزرگمرد مهربان و گرمخو، همیشه لبخند بر لب، اما دشمن‌شناس و سخت‌کوش، با قلمی روان و صاحب رسالت؛ خستگی ناپذیر بود و بصیرت انقلابی‌اش بر سایر وجوهش سایه می‌انداخت.

امروز در روز "عید الله الاکبر"، عید سعید غدیر که عید بزرگ مسلمانان و عید عزیز هر دو ملت ایران و افغانستان است، استاد محمد سرور رجایی بزرگ به دیدار حق شتافت و ان‌شاءالله میهمان مولای متقیان، امیرالمؤمنین علیه‌السلام گشت.

او که به درستی شیطنت ابلیسانی را که دوستی و پیوند عمیق میان دو ملت سلحشور را برنمی‌تافتند می‌شناخت، با آثار مؤثر و مستند خود، راهی را آغاز کرد که در پیروی از خط مجاهدت‌های خمینی‌خواهان و انقلاب دوستان عالم، سهم مهمی از تبلیغ این راه روشن را در میان مردم صبور و مجاهد افغانستان پیدا کرد.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت به خانواده گرامی آن عزیز سفر کرده و همه مجاهدین و هنرمندان اسلام‌خواه انقلابی افغانستانی و ایرانی، از درگاه پروردگار متعال، برای روح آن عزیز علو درجات و میهمانی بر خوان پرنعمت امیرالمؤمنین (ع) را مسألت می‌کنم.

محمد قمی
۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی
۱۸ ذی‌الحجة‌الحرام ۱۴۴۲ هجری قمری
مصادف با عید سعید غدیر

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس