شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان میاندوآب به ۶۰ نفر رسید

سهراب حیدری روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونای میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز به روز بر تعداد بیماران نیاز به بستری در این شهرستان افزایش یافته ولی فوتی ها نسبت به پیک چهارم کم ولی در مقایسه با هفته‌های قبل افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر به ویژه در اداره‌ها کاهش یافته است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان ۱۹ هزار نفر به صورت قطعی به کرونا مبتلا شده اند و نسبت ابتلایان از نظر موقعیت جغرافیایی شهری به روستایی چهار به یک است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ اظهار داشت: از نظر تخت خالی هیچ گونه مشکلی در این شهرستان وجود ندارد و هرگونه اخبار منتشره در این راستا کذب است.

حیدری همچنین با بیان اینکه از نظر سنی نرخ رشد ابتلا در میاندوآب افزایش یافته است، افزود: هم‌اکنون بیشتر مراجعه کنندگان خانوادگی هستند ‌که نشان از قدرت سرایت بیشتر ویروس دارد.

وی با اشاره به هشدار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص واکسن‌های تقلبی در جامعه، گفت: مردم هوشیار باشند که ساخت و تزریق واکسن در جامعه دارای مراحلی شامل دما، نحوه نگهداری و انتقال آن است که باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر هر گونه تجمع به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ممنوع است، گفت: در پیک‌های قبلی که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حساس بودند و باید در موج پنجم هم به همان روش در دستور کار قرار گیرد.

میاندوآب در وضعیت نارنجی بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید