کد خبر: 351535
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اولویت ما بازیکنان بومی است

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ما با محمود فکری نمی‌توانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم و به همین علت پس از قطع همکاری با این مربی با سیروس پورموسوی برای هدایت تیم به توافق دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم از فردا در تهران آغاز می‌شود، اضافه کرد: مذاکرات با نفرات مورد نظر پورموسوی را آغاز کردیم و پس از توافق نهایی اسامی آنها را به‌صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه اولویت اول ما بازیکنان بومی و شایسته خوزستانی است، اظهار کرد: محمد طیبی به‌عنوان اولین بازیکن جدید به نفت مسجدسلیمان پیوست.

وی با بیان اینکه پور موسوی یک مربی باتجربه و بادانش است، گفت: پورموسوی در سال‌های گذشته توانایی‌های خود را نشان داده است و ما بسیار امیدوار هستیم که با حضور این مربی دیگر استرس سال‌های گذشته را برای ماندن در لیگ برتر نداشته باشیم.

نظری در ادامه به مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره و تأکید کرد: با پیگیری و همکاری برخی از مسئولان بخشی از بودجه موردنیاز را تأمین کردیم و به دنبال افزایش منابع مالی خود هستیم.

به گزارش قم پرس تیم صنعت نفت آبادان در پایان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با هدایت سیروس پورموسوی در سکوی دهم ایستاد.

نفت مسجدسلیمان در پایان بیستمین دوره مسابقات برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ۳۱ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس