کرونا هشت خانواده کرمانشاهی دیگر را داغدار کرد

«مهدی محمدی» عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون یک هزار و ۵۲۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند که نسبت به روز قبل ۳۸ نفر بیشتر است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۶ نفر در مراکز درمانی استان کرمانشاه با علایم بیماری کرونا بستری و ۲۴۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در شبانه‌ روز گذشته ۳۸۶ نفر شامل ۱۷۷ بیمار مثبت بستری و ۲۰۹ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با روز گذشته ۸۰ نفر بیشتر شده است.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، از امروز چهاردهم شهریور ماه شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقروکلیایی سرپل‌ذهاب، روانسر و قصرشیرین در وضعیت قرمز، شهرستان‌های دالاهو و ثلاث باباجانی هم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید