کد خبر: 352261
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گرم کردن غذا در مایکروفر؛ آیا می‌دانستید همه عمر این کار را اشتباه انجام داده اید؟

به گزارش گروه وبگردی قم پرس ؛ ویدئویی در شبکه اجتماعی تیک تاک دست به دست می‌شود که «روش صحیح» گرم کردن غذا در مایکروفر را نشان می‌دهد و بسیاری از کاربران متوجه شده اند که همه عمر این کار را اشتباه انجام داده اند.

به گفته این کاربر، مؤثرترین راه برای استفاده از میکروفر این است که ظرف غذا را لبه‌ سینی شیشه‌ای مایکروفر بگذارید، نه وسط آن.

گرم کردن غذا در مایکروفر؛ آیا می‌دانستید همه عمر این کار را اشتباه انجام داده اید؟

این کاربر در ویدئوی خود ظرف غذایی را روی لبه‌ سینی چرخان مایکروفر قرار می‌دهد و سپس دستگاه را روشن می‌کند.

او در این ویدئو می‌گوید: «دیده اید که وقتی غذا را با مایکروفر گرم می‌کنید بعضی قسمت‌ها آنقدر داغ می‌شود که دهان تان را می‌سوزاند، اما بعضی قسمت‌ها یخ می‌ماند؟»

«این اتفاق به خاطر آن می‌افتد که نباید غذایتان را وسط سینی بگذارید بلکه باید آن را در لبه‌ سینی بگذارید تا بچرخد و همه جایش به یک اندازه حرارت ببیند.»

این کاربر خود این ترفند را از ویدئوی دیگری در شبکه اجتماعی تیک تاک یاد گرفته و تصمیم گرفته بود آن را امتحان کند. او می‌گوید این از آن ترفند‌هایی است که آرزو می‌کردید زودتر می‌دانستید.

بعد از اشتراک گذاشتن آن با ۱۹۰ هزار دنبال کننده‌ی حساب تیک تاک خود، این ویدئو به سرعت در این شبکه اجتماعی پخش شد و از آن زمان بیش از ۸۵ هزار بازدید داشته است.

یکی از کاربران در واکنش به این ویدئو نوشته: «فقط من هستم که مغزم سوت کشیده؟»، اما بقیه‌ی کاربران هم به اندازه‌ی او غافلگیر شده بودند.

کاربر دیگری نوشته: «چی؟ خدای من ممنونم.»

کاربری هم گفته: «یک چیزی که نمی‌دانستم باید بدانم.»

گرچه بسیاری تحت تأثیر این ترفند قرار گرفته اند، اما برخی کاربران هم متوجه نقصی در این ایده شده و این سؤال را مطرح کردند که اگر ظرف غذا بزرگ باشد چه باید کرد.

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس